Strokovna ekskurzija z ogledom in predstavitvijo Mlekarne Planika in Kmetijsko gozdarske zadruge Škofja Loka

 

Odkup pridelkov od lokalnih proizvajalcev in oskrba skupnosti s kakovostnimi domačimi proizvodi, diverzifikacija podeželskih gospodarskih priložnosti in varna delovna mesta, ohranjanje lokalnih naravnih virov in kulturne identitete, povezane in odporne skupnosti.

Kako je nekaterim že uspelo?

 

Umanotera, Slovenska fundacija za trajnostni razvoj in Focus, društvo za sonaraven razvoj vas vabita na

STROKOVNO EKSKURZIJO Z OGLEDOM IN PREDSTAVITVIJO

MLEKARNE PLANIKA IN KMETIJSKO GOZDARSKE ZADRUGE ŠKOFJA LOKA

Uspešne zgodbe povečevanja dodane vrednosti in dostopnosti podeželskih proizvodov

13. junij 2018, od 7. do 17.30 ure, Ljubljana/Bovec/Kobarid

Vabimo vas, da na terenu in iz prve roke spoznate dve dobri praksi spodbujanja dostopnosti domačih produktov višje kakovosti, po katerih potrošniki vse bolj povprašujejo.

Na okrogli mizi pa bomo v družbi uglednih gostov slišali, kako jim je uspelo – spoznali bomo faktorje uspeha in večplastne koristi za proizvajalce, potrošnike in celotno lokalno skupnost. Predstavili bomo spodbude in načine, kako dobre prakse prenesti tudi v druga slovenska okolja.

Strokovna ekskurzija je namenjena predstavnikom občin, razvojnih agencij, LASov, zadrug, kmetij, podjetij, javnih ustanov, civilne družbe, interesnih in strokovnih združenj, ostalim zainteresiranim za podeželske skupnostne projekte ter medijem.

Obvezne prijave sprejemamo na prijavnici do zapolnitve mest (v primeru preseganja razpoložljivih mest bo udeležba omogočena po enemu predstavniku na organizacijo). Udeležba, vključno z avtobusnim prevozom in malico, je brezplačna. Dodatne informacije pri Gaji Brecelj na 01 439 4895, gaja@umanotera.org.

Podroben program dogodka je na voljo v vabilu.

 

Izvedba dogodka poteka v sodelovanju s Skupnostjo občin Slovenije.

 

Strokovna ekskurzija z ogledom in predstavitvijo Mlekarne Planika in Kmetijsko gozdarske zadruge Škofja Loka

Želite dodati svojo prakso?

Vnos prakse