• Domov
    • Trajnostno upravljanje
      • Predstavitev koncepta
      • Prednosti za lokalne skupnosti
      • Izkušnje akterjev
    • Projekti, ideje in viri
      • Prakse
      • Novice in dogodki
      • Publikacije in gradiva
      • Videi
    • Podpora vašemu projektu
      • Kako začeti
      • Naše storitve
      • Kontaktiraj nas
      • Naroči se na e-novice
    • Domov
    • Trajnostno upravljanje
      • Predstavitev koncepta
      • Prednosti za lokalne skupnosti
      • Izkušnje akterjev
    • Projekti, ideje in viri
      • Prakse
      • Novice in dogodki
      • Publikacije in gradiva
      • Videi
    • Podpora vašemu projektu
      • Kako začeti
      • Naše storitve
      • Kontaktiraj nas
      • Naroči se na e-novice
      • Domov
      • Trajnostno upravljanje
        • Predstavitev koncepta
        • Prednosti za lokalne skupnosti
        • Izkušnje akterjev
      • Projekti, ideje in viri
        • Prakse
        • Novice in dogodki
        • Publikacije in gradiva
        • Videi
      • Podpora vašemu projektu
        • Kako začeti
        • Naše storitve
        • Kontaktiraj nas
        • Naroči se na e-novice

        Minibus v Škofji Loki – občinska storitev po meri uporabnikov

        Objavil Darja Valenčič dne 14. maja, 2021
        kategorije
        • Novice
        značke

        Z Občino Škofja Loka, ki je vključena v Dovolj za vse program podpore občinam pri izvajanju projektov trajnostnega upravljanja z viri skupnosti (kot ena izmed aktivnosti v projektu CARE4CLIMATE), sodelujemo kot podpora pri uvedbi nove javne storitve – minibusa. Namen je, da bo uvedba minibusa v Škofji Loki čim bolj vključujoča, za to, da bo storitev na koncu res oblikovana po meri uporabnikov.

        Focus, društvo za sonaraven razvoj je s predstavniki občine v marcu 2020 izvedlo krajšo anketo med prebivalci, nato pa so aktivnosti zaradi epidemije zastale, 11. maja 2021 pa smo skupaj organizirali spletno delavnico za deležnike na temo: ČASOVNO IN PROSTORSKO UMEŠČANJE MINIBUSA V MESTU.

        Delavnice se je udeležilo okrog 30 predstavnikov različnih organizacij in institucij, ki predstavljajo bodisi ranljive skupine (starejši, slepi in slabovidni, gibalno ali drugače ovirani, socialno šibkejši) bodisi javne in zasebne organizacije, katerih uporabniki so potencialni uporabniki minibusa (tržnica, župnija, muzej, občina, knjižnica, krajevne skupnosti…).

        Delavnico je s pozdravnim nagovorom otvoril župan Tine Radinja, nato je predstavnica Focusa predstavila rezultate ankete in osnovne informacije o minibusu. Občina je predstavila tudi predlog trase in okvire, v katerih je možno načrtovati uvedbo minibusa in zakonske, tehnične in druge omejitve, znotraj katerih je potrebno načrtovati uvedbo.

        Nato je sledil delavniški del, v katerem so udeleženci in udeleženke ob usmerjanju moderatork iskali predloge na treh področjih uvajanja minibusa:

        1. KJE NAJ POTEKA TRASA in KJE NAJ BODO POSTAJALIŠČA
        2. KAKO POGOSTO NAJ VOZI MINIBUS in KAKŠNA NAJ BO FREKVENCA V RAZLIČNIH SEZONAH
        3. POVEZOVANJE MINIBUSA Z OSTALIMI SISTEMI TM in VOZOVNICE

        Glavne ugotovitve, ki so izšle iz mnenja in izkušenj sodelujočih:

        • Minibus je bil pri vseh udeležencih zelo pozitivno sprejet, ni bilo večjih pripomb na traso.
        • Stalna frekvenca minibusa (npr. na 15 minut) je bolj pomembna kot čas prihoda na postajališče. Pomembna je zanesljivost, da se minibus vedno pripelje na postajališče v nekem doglednem vnaprej določenem času.
        • Izražena je bila skrb glede dejanske prednosti ranljivih skupin pred turisti in tistimi, ki nimajo oviranosti. Udeleženci si želijo jasnih pravil glede prednostnih skupin, da na primer mladi vedno odstopijo mesto starejšim.
        • Pomembno se jim zdi, da začne minibus obratovati že ob 7:00 in zaključi ob 19:00 (laboratorij, maše).
        • Želja je, da so postajališča jasno označena in opremljena z vsemi informacijami, po možnosti tudi s klopmi.
        • Večinoma so vsi za to, da je prevoz brezplačen, vsaj v testnem obdobju, kasneje pa za starejše in gibalno ovirane.
        • Pomembne so vstopne točke iz parkirišč (Park & Ride), predvsem na Puštalu in pri Vojašnici.
        • Pomembno bo pravočasno in jasno obveščanje, prilagojeno ciljnim skupinam.
        • Jasno je potrebno določiti domet Prostoferja, »Lokalca« in minibusa, da ne bodo pričakovanja prebivalcev napačna (na primer v obliki kdaj, kdo in so katerih destinacij je smiselno uporabljati vsakega od njih).
        Deli s prijatelji

        Podobni prispevki

        10. konferenca dovolj za vse
        10. aprila, 2025

        Podnebno odgovorne in odporne skupnosti


        Preberi več
        3. aprila, 2025

        Tik pred jubilejno 10. konferenco pogled nazaj


        Preberi več
        23. januarja, 2025

        Pregled leta v obliki e-novičnika


        Preberi več

        Platforma Dovolj za vse – Trajnostno upravljanje z viri skupnosti

        E: [email protected]

        O NAS O PROJEKTU DOVOLJ ZA VSE PRAVNO OBVESTILO


        Platforma Dovolj za vse je v obdobju 2019 – 2026 del projekta LIFE IP CARE4CLIMATE (LIFE17 IPC/SI/000007) in je sofinancirana s sredstvi evropskega programa LIFE ter Sklada za podnebne spremembe.

         

        © Dovolj za vse, 2020Oblikovanje: Sonia Pust, Iz PrincipaIzdelava spletne strani: Beglobal